Kami telah berpindah.... Sila klik Logo Di Atas Untuk Melayari Website Rasmi Terkini Kami

Saturday, May 14, 2011

Tahukah Anda!!!

Dalam satu kejohanan seratus meter pecut di Afica Selatan, seorang lelaki telah memenangi pertandingan tersebut dengan masa 10’55”. Satu saat melebihi rekodnya yang terdahulu. Ramai orang tertanya-tanya mengapakah lariannya begitu laju dan apakah rahsia kemenangannya. Mengapa? Ini kerana dia kerap menjalani latihan larian menggunakan “Skyrunner” dua bulan sebelum kejohanan berlansung. “Skyrunner” boleh meningkatkan keupayaan melompat, kelajuan dan fleksibiliti seseorang supaya dia dapat mengatasi had manusia biasa di dalam sukan.

Ini dinyatakan di dalam laporan kajian oleh International Jump Sport Association: “Permainan Melompat” boleh merenggangkan sendi-sendi dengan effektif dan memastikan ia sihat. Ia juga jelas boleh meningkatkan ketinggian seorang remaja. Di negara Eropah, terdapat ujian ketinggian untuk pelajar-pelajar sekolah yang dijalankan mengikut umur masing-masing. Doktor yang menjalankan ujian tersebut telah menemui tiga orang pelajar yang ketinggiannya melebihi pelajar-pelajar lain sebanyak 5cm walaupun umur mereka sebaya. Oleh itu, doktor tersebut telah menjemput beberapa orang pakar penyelidik pembesaran kanak-kanak untuk menjalankan kajian terhadap fenomena tersebut. Hasil kajian terperinci, pakar-pakar tersebut mendapati kadar ketinggian tiga orang pelajar tersebut telah mengatasi kadar ketinggian pelajar-pelajar lain kerana tiga orang pelajar tersebut telah menjadikan “Skyrunner” sebagai sukan harian mereka.....yang mana permainan istimewa skyrunner ini telah meningkatkan tahap "motion" kanak-kanak tersebut 2 kali ganda mengatasi rakan-rakan mereka yang lain.

Hanya sebulan diperlukan untuk mengurangkan berat badan!! Tiada isu berat badan lagi apabila anda telah memiliki “Skyrunner”!! Seorang wanita berusia 25 tahun telah membuat pengakuan bahawa sebelum menggunakan “Skyrunner”, dia telah mencuba pelbagai ubat dan kaedah untuk mengurangkan berat badan tetapi hasilnya tetap tidak memberansangkan. Dia telah kecewa kerana setiap usahanya hanya akan berakhir dengan jalan buntu. Namun sejak menggunakan “Skyrunner”, berat badannya telah berkurangan dengan senang dan effektif. Setiap hari dia hanya bermain “Skyrunner” selama setengah jam, dan dalam masa sebulan dengan takjubnya berat badan wanita tersebut telah menurun dari 60kg menjadi 53kg iaitu penurunan sebanyak 7kg. Itulah keajaiban “Skyrunner”!!!!!!!!!